فرش فانتزی طرح اصیل دودی رنگ کاشان – گل برجسته
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

تنوع در فرش های فانتزی می تواند به کلی دکوراسیون خانه شما را تحت تاثیر قرار داده و تحولی برزگ در منزل شما به وجود بیاورد. به خصوص اگر فرش مورد نظر دارای گل های برجسته بوده و زیبایی آن را دو چندان کند. طرح فانتزی اصیل زمینه دودی کاشان یکی از محصولات جدید و زیبا در صنعت فرش ماشینی می باشد. همتن طور که ظاهر این فرش ملاحظه می کنید. طرح و رنگ به کار رفته در فرش فانتزی طرح اصیل برای سالن نشیمن، اتاق خواب و قیمت های دیگری از خانه قابل استفاده می باشد. که در ادامه این مقاله با ویژگی های این محصول آشنا و خصوصیات آن را برای شما بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فرش فانتزی و مدرن طرح اصیل

این فرش زیبا تلفیقی از فرش کلاسیک به همراه نقش و نگار هایی از فرش مدرن می باشد. وجود اشکال هندسی در این فرش به آن جلوه ای کلاسیک بخشیده و این طراحی در کنار گل های موجود در زمینه فرش این فرش را خاص و جذاب جلوه می دهد. رنگ های زیبا در زمینه فرش با یک دیگر همخوانی داشته و ظاهری منحصر به فرد را به وجود آورده است.

الیاف موجود در فرش فانتزی طرح اصیل از پلی استر بوده و عملیات هیت ست شده روی آن انجام شده است. این عملیات باعث حالت بازگشت پذیری الیاف به قبل را داشته و از کوبیده شدن فرش جلوگیری می کند. همچنین باعث عدم پرزدهی و حساسیت در فرش می شود. الیاف پلی استر از مرغوب ترین نخ های استفاده شده در فرش های فانتزی و مدرن می باشد. چرا که درخشندگی فرش را افزایش می دهد. این فرش در دکوراسیون ها روشن و تیره به دلیل استفاده شدن هر دو رنگ در زمینه خود همحوانی داشته و برای تمام فضا ها مناسب می باشد.

این فرش خاس و مدرن در ابعاد فرش 12 متری، 9 متری و 6متری توسط تولید کنندگان معتبر در کاشان قابل بافت می باشد. اگر مایل به خرید ابعاد سفارشی هستید به شما پیشنهاد می کنم ابتدا ابعاد دقیق را بدست آورده سپس آن را به شرکت مربوطه تحویل دهید تا در کم ترین زمان موجود فرش خود را تحویل بگیرید.

شانه و تراکم دو ویژگی پایه و اساسی در فرش ماشینی می باشند. در این فرش تعداد گره ها در یک متر فرش 440 شانه بوده و تعداد گره های موجود در یک متر طول فرش 1060 تراکم می باشد. که باعث شده قیمت فرش مناسب بوده و اگر در معرض آسیب قرار گرفت با کم ترین هزینه نسبت به فرش های کلاسیک قابل تعویض باشد.

این فرش گل برجسته با ظاهر بی نظیرش باعث به وجود آوردن طبیعی تر شدن زمینه فرش می شود. همچنین شما می توانید فرش طرح اصیل زمینه دودی را با رنگ های سفید، مشکی، سرمه ای و طوسی ست کرده و از فضای به وجود آمده لذت ببرید. قطعا قرار دادن این فرش در فضای خانه شما به دکوراسیونتان روح می بخشد. 

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش های مدرن و فانتزی یا هر محصول دیگر به سایت قالی کاشان مراجعه کرده و محصول مورد پسند خود را به قیمت درب کارخانه سفارش دهید. قیمت فرش به دلیل حذف واسطه ها و ارسال مستقیم از کارخانه باعث شده تا فرش شما ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر باشد. در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان ارسال محصولات به منظور رفاه مشتریان گرامی و کاهش هزینه آن ها به صورت رایگان می باشد. با خرید از مجموعه قالی کاشان زیبایی را به منزل خود هدیه کنید.





:: برچسب‌ها: فرش کاشان، قالی کاشان، فرش فانتزی و مدرن، فرش زیبا، فرش ارزان، فرش باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: